What's up doc?

Δεν ξέρω για εσάς, αλλά φαντάζομαι σε κανέναν δεν αρέσει να πρέπει να επισκεφτεί κάποιον γιατρό, οποιασδήποτε ειδικότητας.

Εκτός από το σοκ που αναπόφευκτα θα πάθεις από τα απίστευτα κολλυβογράμματα τους (πρέπει να είναι μέρος της εκπαίδευσης ή απλά ποζεριά), είναι και το χρηματικό κόστος, αλλά πάνω από όλα το ότι προφανώς δεν πας εκεί για κοινωνική επίσκεψη... Έχεις κάποιο πρόβλημα υγείας, μικρό ή μεγαλύτερο.

Ε λοιπόν κύριοι ιδιώτες γιατροί οφείλετε να δείξετε, έστω να υποκριθείτε, ένα ενδιαφέρον για τον πελάτη ασθενή σας. Μην τον ξεπετάτε σε πέντε λεπτά. Μην τον κάνετε να νιώσει σαν ένα πενηντάευρω με πόδια και κάποια κλινική κατάσταση.

Δεν λέω να τον πιάσετε φίλο, αλλά νομίζω είναι κατανοητό ότι αν εξετάσεις κάποιον για δυο λεπτά, του γράψεις ένα φάρμακο και τον στείλεις όπως ήρθε, δεν είναι και ο καλύτερος τρόπος για να κερδίσεις την εμπιστοσύνη του στην διάγνωση σου.

Εξάλλου είναι αποδεδειγμένο ότι ένα μεγάλο μέρος κάθε θεραπείας είναι και η θετική προδιάθεση του ασθενή, ας το πούμε εν μέρει ένα placebo effect. Σίγουρα δεν χρειάζεται σε κάθε περίπτωση να κατεβάσεις όλον τον ιατρικό σου εξοπλισμό, αλλά ρώτα και δυο πράγματα, ένα ιστορικό, καλό θα κάνει και σε εσένα, για τους μελλοντικούς πελάτες ασθενείς σου.

Είπαμε, ο άνθρωπος που μπαίνει από την πόρτα σου δεν είναι ένα χαρτονόμισμα με πόδια...

ΥΓ. Δεν περιλαμβάνω τους γιατρούς στα νοσοκομεία που φυσικά έχουν άλλες προτεραιότητες, άλλο χρονικό περιθώριο να αφιερώσουν στον κάθε ασθενή και γιατί όχι, αλλή αμοιβή...

1 σχόλιο:

  1. Κάτι παρόμοιο άκουσα κι εγώ για έναν γιατρό εδώ στην Ξάνθη, πήγαινα μάλιστα από μικρός σ' αυτόν όταν χρειαζόταν. Άντε γεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.