Busολογίες
Θέλω τη βοήθεια κάποιου που γνωρίζει μαθηματικά. Χρησιμοποιώντας σε καθημερινή βάση τα λεωφορεία, έχω καταλήξει σε ορισμένα συμπεράσματά που μπορούν, άνετα, να γίνουν συνάρτηση! Έχουμε και λέμε, ο όγκος των επιβατών αυξομειώνεται με βάση δύο κύριους παράγοντες, α) την ημέρα της εβδομάδας και β) τον καιρό.
Η κατανομή των επιβατών ανά μέρα πάει ως εξής:
Όσων αφορά τον καιρό. Αν ο καιρός είναι καλός, κάποιοι θα καλύψουν με τα πόδια απόσταση μιας στάση, αν βρέχει όμως θα μπουν ακόμη και αν η απόσταση που πρέπει να καλύψουν είναι μικρότερη της μίας στάσης και θα περπατήσουν προς τα... πίσω :@
Παράλληλα εύκολα ξεχωρίζουμε και το προφίλ των διάφορων τύπων επιβατών
Μισό ευρώ παραείναι πολύ. Αλλά εδώ έρχονται 30% αυξήσεις στη ΔΕΗ! Τι να λέμε... Χρειάζονται περισσότερα λεωφορεία και οι λωρίδες να γίνουν και πάλι ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ λωρίδες και όχι χώροι στάθμευσης το ΣΚ και επιβίβασης επιβατών στα ταξί.
Τα λέμε στο επόμενο λεωφορείο της γραμμής...
Η κατανομή των επιβατών ανά μέρα πάει ως εξής:
- Δευτέρα: Της ΠΟΥΤΑΝΑΣ. Ζούληγμα και ταλαιπωρία.
- Τρίτη: Πήχτρα αλλά παλεύεται.
- Τετάρτη: Εντάξει...
- Πέμπτη: Χαλαρά.
- Παρασκευή: Που είναι ο κόσμος οέο; Είναι αργία και δουλεύω;
Όσων αφορά τον καιρό. Αν ο καιρός είναι καλός, κάποιοι θα καλύψουν με τα πόδια απόσταση μιας στάση, αν βρέχει όμως θα μπουν ακόμη και αν η απόσταση που πρέπει να καλύψουν είναι μικρότερη της μίας στάσης και θα περπατήσουν προς τα... πίσω :@
Παράλληλα εύκολα ξεχωρίζουμε και το προφίλ των διάφορων τύπων επιβατών
- Κυράτσα: Ορμάει από τη στάση με ταχύτητα και βιαιότητα αίλουρου για να πιάσει θέση. Σπρώχνει και καταπατάει, κάνει συνέχεια παρατηρήσεις και κλείνει τα παράθυρα ώστε να σκάσουν οι υπόλοιποι
- Μαθητές: Αν τους πετύχεις και δεν έχεις ακουστικά θα σου σπάσουν τα νεύρα. Μιλάνε δυνατά και μαλακίζονται. Κωλόπαιδα.
- Βρομύλος: Μπαίνει και σκοτώνει τους υπόλοιπους, το καλοκαίρι δε λειτουργεί ως βιολογικό όπλο.
- Κουβαλητής: Μπαίνει μέσα κραδαίνοντας ογκωδέστατα αντικείμενα με αποτέλεσμα όχι μόνο να μην χωράει, αλλά να καρφώνει και τους γύρω του.
- Περιστασιακός: Μπαίνει μια στις χίλιες στο λεωφορείο και αυτό αν δεν βρει ταξί. Φαίνεται από τον άτσαλο τρόπο που προσπαθεί να διατηρήσει την ισορροπία του, ανεπιτυχώς πολλές φορές και από τον τρόπο που εκσφενδονίζεται στα "φρένα του θανάτου"... Ψαράς...
- Θεογκόμενα: Μπαίνει και όλο το λεωφορείο -και ο οδηγός- παραμιλάει... Τράκα προβλέπεται...
Μισό ευρώ παραείναι πολύ. Αλλά εδώ έρχονται 30% αυξήσεις στη ΔΕΗ! Τι να λέμε... Χρειάζονται περισσότερα λεωφορεία και οι λωρίδες να γίνουν και πάλι ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ λωρίδες και όχι χώροι στάθμευσης το ΣΚ και επιβίβασης επιβατών στα ταξί.
Τα λέμε στο επόμενο λεωφορείο της γραμμής...
Χρησιμοποιώντας το λεωφορείο σε μη ώρες αιχμής δεν αντιμετωπίζω το πρόβλημα του παστώματος. Όπως και δεν βρίσκω ακριβό το εισιτήριο.. γκου χου γκου χου. Ούτε θεογκόμενες βλέπω! Το μόνο που παρατηρώ τελευταία είναι οι κάθε λογής μαλάκες που φωνάζουν λες και είναι στο γήπεδο. Εκεί είναι που θέλω κάποιον μαζί μου να αρχίσουμε τη φάρμα. Ααααααα, μπεεεεεε, ιαιαιαιαια
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι και τύποι σαν και μένα και σένα Radikal που τους αρέσει να χαζεύουν και να ψυχολογούν τις άλλες κατηγορίες επιβατών, που (ευτυχώς!) δεν παρεξηγούνται με το να χαζεύονται και να ψυχολογούνται. Πάντως, αν και "περιστασιακός" επιβάτης, τις φχαριστήθηκα τις τελευταίες λεωφορειάδες στις συνοικίες το Σαββατοκύριακο. Αυτοί που καβαλούν τα αμάξια τους χάνουν πολλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ καλά δεν καρφώνομαι κοιτώντας κάποιον. Απλά αυτές τις κατηγορίες τις βιώνουμε κάθε μέρα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜίλησα για Παρασκευή, ο μαλάκας και σήμερα γινόταν της Βουλγάρας το κάγκελο! Με λιώσανε! :@
πόδια και πάλι πόδια. δε τα μπορω τα παστωματα..
ΑπάντησηΔιαγραφή