Ashes To Ashes
Ένα ακόμη track του one-man project μου ανέβηκε για να μην το ακούσει κανένας :p
Είναι το πρώτο track με την Jackson και το πρώτο σε Drop C [πεσμένο ντο; :@] κούρδισμα, το οποίο και λάτρεψα.
Στα πρώτα κομμάτια ήμουν απλά χαρούμενος που μπορούσα να γράψω τα όργανα και να ακούγονται. Ήταν μια αποκάλυψη! Να μπορείς να φτιάχνεις ολόκληρα τραγούδια! Εξού και ο ήχος, όπως τον ακούω τώρα, είναι πανάθλιος! Clipping, ξεραΐλα, λάθος εντάσεις. Πρέπει να τα ξαναφτιάξω όλα! [και σε Drop C ρεεε!]:@
Καθώς προχωράς αρχίζεις να δίνεις σημασία στο παραμικρό. Στον τόνο, στην ισοστάθμιση, σε κάθε λαθάκι κτλ. Η ηχογράφηση είναι πολύ σημαντική άσκηση για να βελτιώσει κάποιος όχι μόνο το παίξιμο του και το timing, αλλά το αφτί του. Και αυτό γιατί μπορείς να ακούσεις ότι, βλακεία, παίζεις ξανά και ξανά και ξανά, μέχρι να το σιχαθείς και να αναφωνήσεις την απαραίτητη ατάκα "FUCK! I SUCK!"...
Οπότε ακόμη και αν δε γουστάρετε [να κάνετε] πως γράφετε τραγούδια, είναι χρήσιμο να ηχογραφήσετε το παίξιμο σας και να ακούσετε τι πραγματικά παίζετε ή αν... τον παίζετε :p
Δοκίμασα πολλά νέα πράγματα σε αυτό το κομμάτι, από presets που εξομοιώνουν τον ήχο των ENGL, αυτό το επιθετικό, κοφτερό "γάβγισμα" χωρίς βαβούρα, μέχρι impulses από V30s για την κιθάρα.
Διάβασα διάφορα για την μίξη metal κομματιών και πωρώθηκα και με αυτό τον τομέα. Πραγματικά είναι τόσες, μα τόσες πολλές οι μεταβλητές που μπορείς να ασχολείσαι ατελείωτες ώρες...
Κατάλαβα πως τα τύμπανα είναι πραγματικά η ραχοκοκαλιά του κομματιού και ότι το σωστό γέμισμα, στη σωστή στιγμή, είναι τόσο σημαντικό όσο και το καλύτερο riff.
Kατάλαβα και γιατί το μπάσο ακολουθεί τόσο πολύ την ρυθμική κιθάρα στη βαριά μουσική. Δεν είναι λόγω αποτυχημένων κιθαριστών που γίνανε μπασίστες [:p -- κλασική ηλιθιότητα], ούτε λόγω αδιαφορίας, ούτε γιατί δεν "ακούγεται" [πλάκα με κάνετε;]. Είναι πρώτα από όλα για μεγιστοποίηση του όγκου και δεύτερον γιατί σε αυτές τις ταχύτητες και με τόσο χαμηλές συχνότητες από τα βασικά καθαριστικά θέματα, οτιδήποτε άλλο απλά χάνεται.
Από την άλλη μου φαίνεται ανούσιο να προσπαθεί το μπάσο να ακολουθήσει τις δίκασες και τις κιθάρες στα tremolo picked μέρη, σε δέκατες έκτες ή και παραπάνω. Οι συχνότητες έχουν τόσο μεγάλο κύκλο που δεν προλαβαίνουν να ακουστούν. Στη μίση ταχύτητα είναι πολύ πιο μουσικό και δίνει σωστά τον χαμηλό θεμελιώδη τόνο, αντί να ακούγεται ένας αχταρμάς από fret buzz και κλάνγκα κλάνγκα. Α ναι. Η πένα είναι απαραίτητη αν θέλετε ευκρίνεια σε αυτά τα στυλ. :@
Μπορεί τα κομμάτια να είναι μαλακίες ή οτιδήποτε άλλο, αλλά αφού εγώ πορώνομαι και πάνω από όλα ΜΑΘΑΙΝΩ, ε είναι κάτι πολύ παραπάνω από την υποκειμενική γνώμη [ή την αδιαφορία] του καθενός...
Ashes to ashes, dust to dust, nothing shall remain...
ΥΓ1. Πήρα νέες χορδές για το μπάσο (D'Addario XL) και τι καλύτερος τρόπος για να τις στρώσω από το να ξαναγράψω τα μέρη του ;) Ανέβηκε.
ΥΓ2. Θα ξαναφτιάξω όλα τα προηγούμενα κομμάτια, με το νέο ήχο και σε drop C, όμως τα Nothing Left, The Line Is Drawn και Obscurity αποσύρονται. Κάποια μέρη τους ίσως βρουν το δρόμο τους σε νέα κομμάτια, απλά δε μου αρέσουν πια. Αλλά έπαιξαν και αυτά το ρόλο τους.
ΥΓ3. Καλό Πάσχα σε όλους!
Είναι το πρώτο track με την Jackson και το πρώτο σε Drop C [πεσμένο ντο; :@] κούρδισμα, το οποίο και λάτρεψα.
Στα πρώτα κομμάτια ήμουν απλά χαρούμενος που μπορούσα να γράψω τα όργανα και να ακούγονται. Ήταν μια αποκάλυψη! Να μπορείς να φτιάχνεις ολόκληρα τραγούδια! Εξού και ο ήχος, όπως τον ακούω τώρα, είναι πανάθλιος! Clipping, ξεραΐλα, λάθος εντάσεις. Πρέπει να τα ξαναφτιάξω όλα! [και σε Drop C ρεεε!]:@
Καθώς προχωράς αρχίζεις να δίνεις σημασία στο παραμικρό. Στον τόνο, στην ισοστάθμιση, σε κάθε λαθάκι κτλ. Η ηχογράφηση είναι πολύ σημαντική άσκηση για να βελτιώσει κάποιος όχι μόνο το παίξιμο του και το timing, αλλά το αφτί του. Και αυτό γιατί μπορείς να ακούσεις ότι, βλακεία, παίζεις ξανά και ξανά και ξανά, μέχρι να το σιχαθείς και να αναφωνήσεις την απαραίτητη ατάκα "FUCK! I SUCK!"...
Οπότε ακόμη και αν δε γουστάρετε [να κάνετε] πως γράφετε τραγούδια, είναι χρήσιμο να ηχογραφήσετε το παίξιμο σας και να ακούσετε τι πραγματικά παίζετε ή αν... τον παίζετε :p
Δοκίμασα πολλά νέα πράγματα σε αυτό το κομμάτι, από presets που εξομοιώνουν τον ήχο των ENGL, αυτό το επιθετικό, κοφτερό "γάβγισμα" χωρίς βαβούρα, μέχρι impulses από V30s για την κιθάρα.
Διάβασα διάφορα για την μίξη metal κομματιών και πωρώθηκα και με αυτό τον τομέα. Πραγματικά είναι τόσες, μα τόσες πολλές οι μεταβλητές που μπορείς να ασχολείσαι ατελείωτες ώρες...
Κατάλαβα πως τα τύμπανα είναι πραγματικά η ραχοκοκαλιά του κομματιού και ότι το σωστό γέμισμα, στη σωστή στιγμή, είναι τόσο σημαντικό όσο και το καλύτερο riff.
Kατάλαβα και γιατί το μπάσο ακολουθεί τόσο πολύ την ρυθμική κιθάρα στη βαριά μουσική. Δεν είναι λόγω αποτυχημένων κιθαριστών που γίνανε μπασίστες [:p -- κλασική ηλιθιότητα], ούτε λόγω αδιαφορίας, ούτε γιατί δεν "ακούγεται" [πλάκα με κάνετε;]. Είναι πρώτα από όλα για μεγιστοποίηση του όγκου και δεύτερον γιατί σε αυτές τις ταχύτητες και με τόσο χαμηλές συχνότητες από τα βασικά καθαριστικά θέματα, οτιδήποτε άλλο απλά χάνεται.
Από την άλλη μου φαίνεται ανούσιο να προσπαθεί το μπάσο να ακολουθήσει τις δίκασες και τις κιθάρες στα tremolo picked μέρη, σε δέκατες έκτες ή και παραπάνω. Οι συχνότητες έχουν τόσο μεγάλο κύκλο που δεν προλαβαίνουν να ακουστούν. Στη μίση ταχύτητα είναι πολύ πιο μουσικό και δίνει σωστά τον χαμηλό θεμελιώδη τόνο, αντί να ακούγεται ένας αχταρμάς από fret buzz και κλάνγκα κλάνγκα. Α ναι. Η πένα είναι απαραίτητη αν θέλετε ευκρίνεια σε αυτά τα στυλ. :@
Μπορεί τα κομμάτια να είναι μαλακίες ή οτιδήποτε άλλο, αλλά αφού εγώ πορώνομαι και πάνω από όλα ΜΑΘΑΙΝΩ, ε είναι κάτι πολύ παραπάνω από την υποκειμενική γνώμη [ή την αδιαφορία] του καθενός...
Ashes to ashes, dust to dust, nothing shall remain...
ΥΓ1. Πήρα νέες χορδές για το μπάσο (D'Addario XL) και τι καλύτερος τρόπος για να τις στρώσω από το να ξαναγράψω τα μέρη του ;) Ανέβηκε.
ΥΓ2. Θα ξαναφτιάξω όλα τα προηγούμενα κομμάτια, με το νέο ήχο και σε drop C, όμως τα Nothing Left, The Line Is Drawn και Obscurity αποσύρονται. Κάποια μέρη τους ίσως βρουν το δρόμο τους σε νέα κομμάτια, απλά δε μου αρέσουν πια. Αλλά έπαιξαν και αυτά το ρόλο τους.
ΥΓ3. Καλό Πάσχα σε όλους!
Γιατί παραπονοιέσαι ότι δε σε ακούει κανείς/ Και εγώ τι κάνω.? Ακόμη και χωρίς ιντερνετ κατάφερα να μπω και να το ακούσω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραίο κομμάτι, αν και η εισαγωγή δε μου πολύ άρεσε, αλλά όσο προχωράει μου αρεσε περισσότερο.
Χεχε :O
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ μόνος οπαδός :p
Κι εμένα μου άρεσε πολύ το κομμάτι ! Μπράβο για την προσπάθεια και το μεράκι !
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ! :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέπω παίζεις μπάσο; Μπάασοοο ρεεε! :p
Μπράβο και άρχισες σε καλή ηλικία, όχι σαν εμάς που το θυμηθήκαμε στα γεράματα! :@
Stay Heavy!
Thanks ! Εντάξει , για να πω την αλήθεια , δεν ξέρω και τόσο καλά , ούτε έχω τόσο μεγάλη πόρωση ώστε να γράψω δικά μου τραγούδια κτλ :-) Απλά παίζω με έναν φίλο και περνάμε γαμάτα. Τώρα θα δείξει πώς θα συνεχίσω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. Αν έχεις να προτείνεις κανένα καλό heavy metal τραγουδάκι να μάθω ( ξέρω ήδη μερικά αλλά αυτόν τον καιρό έχω πέσει σε τέλμα , δεν θέλω να παίζω συνέχεια τα ίδια ) , είναι ευπρόσδεκτο. Κατά προτίμηση όχι πολύ γρήγορο , τα δάχτυλά μου δεν είναι τόσο εξασκημένα ακόμη , και επίσης αν γίνεται σε κανονικό κούρδισμα ( είμαι λίγο ιδιότροπος , ε ; :-p ).Τα λέμε !
Τα καλύτερα κομμάτια για να μάθεις είναι αυτά που πραγματικά σου αρέσουν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρες το Guitar Pro (αν δεν το έχεις) και κατέβασε ταμπλατούρες -> http://www.ultimate-guitar.com/ !
Μπορείς να αλλάξεις το τέμπο σε κάτι βολικό και το σημαντικότερο να παίζεις με drums. Να ακούς τη μπότα και το hat αντί το σπαστικό μπιπ του μετρονόμου.
Για στάνταρντ κούρδισα και κλασικό metal, δεν υπάρχουν καλύτερα για εξάσκηση από τα καρακλασικά των Maiden. Aces High, Wrathchild κτλ.
Για μπάσο γενικά οι συνθέσεις του Stu Hamm είναι απίστευτες! Φοβερές μελωδίες.
Δοκίμασε με το φιλαράκι σου να σκαρφιστείτε δικά σας ριφάκια! Είναι ο καλύτερος τρόπος να εμπνευστείς για να γίνεις ακόμη καλύτερος!
Keep it up!