ΤΕΙ Διορισμού Ψωροκώσταινας

Με την ανακοίνωση των φετινών βάσεων έγινε προφανής και ο προσανατολισμός των υποψηφίων. Παιδαγωγικές σχολές.

Θα μου επιτρέψετε να αμφιβάλλω για το αν ξαφνικά όλα αυτά τα παιδιά αποφάσισαν πως θέλουν να διαπαιδαγωγήσουν με ηρωισμό τις επόμενες γενιές αποτελώντας ένα φάρο γνώσης/ήθους [:@] και δεν δελεάστηκαν από τις ελάχιστες ώρες εργασίας, την ανύπαρκτη αξιολόγηση και τους ικανοποιητικούς [για τα ελληνικά δεδομένα] μισθούς. Και καλά έκαναν άλλωστε...

Άλλο ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι πάρα πολλά τμήματα ΤΕΙ έμειναν στα αζήτητα. Και πάλι δεν νομίζω ότι φταίει ο καπιταλισμός που ξεπουλάει τη γνώση σε ιδιώτες, όπως κάποιοι θα ήθελαν να ισχυριστούν, αλλά το γεγονός ότι υπάρχουν αναρίθμητα ΑΧΡΗΣΤΑ τμήματα διάσπαρτα σε όλη την επικράτεια. Τμήματα που δημιουργήθηκαν για να βολευτούν ημέτεροι, γόνοι καθηγητών και για να τονωθούν οι τοπικές οικονομίες με τα λεφτά των κορόιδων... Μια τακτική που εδώ και δεκαετίες ακολουθεί λαμπρά ο Ελληνικός Στρατός, με στρατόπεδα-μηχανήματα αυτόματης ανάληψης.

Και φτάνουμε στο σήμερα, με τους προέδρους των ΤΕΙ να απειλούν (ποιόν;) με λουκέτα, να ζητάνε εξίσωση των τμημάτων με τα ΑΕΙ, περισσότερη χρηματοδότηση κτλ. Ποτέ δεν κατάλαβα τη διάκριση για να είμαι ειλικρινής. Η μόνη διάκριση που χρειάζεται είναι η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ. Η λέξη ανάθεμα για όλο το συρφετό των καθηγητών, που είναι οι βασικοί υπαίτιοι της κατάντιας της πανεπιστημιακής μας εκπαίδευσης, είτε αυτή λέγεται ανώτερη ή ανώτατη ή ηρωική ή...

Πολλές σχολές ΑΕΙ αποτελούν ντροπή για όλα το επιστημονικό πεδίο που ισχυρίζονται ότι διδάσκουν, να πω τυχαία την Εφαρμοσμένη Πληροφορική. Από την άλλη πολλές σχολές ΤΕΙ κάνουν θαυμάσια δουλειά.

Ας αφήσουμε επιτέλους την εμμονή με το φαίνεσθαι και ας ασχοληθούμε με την ουσία των πραγμάτων. Ας γίνει ένα γενικό ξεκαθάρισμα των σχολών και αυτές που δεν προσφέρουν τίποτα ας κλείσουν. Αν οι καθηγητές τους είναι λαμπροί επιστήμονες δεν θα χαθούν, αν είναι απλά βολεμένοι νεοέλληνες δημόσιοι υπάλληλοι ας δουν πως είναι η ζωή των σπουδαστών τους, η ζωή των άθλιων μισθών και της αβεβαιότητας.

Υπάρχει τόση δειλία σε αυτή τη χώρα που το θέμα της "δωρεάν" παιδείας και της διαρκούς υποβάθμισης της θα σέρνεται για πολλά χρόνια ακόμη. Η ίδια η επιστήμη είναι μια διαδικασία συνεχούς και ενδελεχούς αυτοελέγχου, αξιολόγησης και αυτοδιόρθωσης. Στην Ελλάδα έχει γίνει άλλη μια λέξη συνυφασμένη με το βόλεμα, την ατολμία και τον κρατικισμό...

2 σχόλια:

  1. Αστα να πάνε. Το να 'χει η κάθε πόλη τη σχολή της, ανεβάζει μεν το κύρος της αλλά τραβάει χρήμα από άλλες που κάνουν πραγματικά δουλειά. Κι εγώ αυτής της άποψης είμαι, κλείστε τις άχρηστες σχολές, χρηματοδοτήστε τις άλλες. Αλλά ναι, έτσι δε θα μπορούν να "τσιμπάνε"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. To mono kalo pleon me tis paidagwgikes sxoles einai oti mpainoun oi kaloi mathites kai oxi autoi pou den eixan pou allou na perasoun, pou kai orthografia mporei na min 3eroun kala kala. Oso gia ton diaxwrismo TEI kai AEI, kollima twn goniwn einai nomizw, giati o idiotikos tomeas toulaxiston alla deixnei...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.