Ghost In The Machine

Το νέο κομμάτι. Ο τίτλος αποτελεί για εμένα μια μεγάλη απορία. Είμαστε τίποτα περισσότερο από μια βιολογική μηχανή, συνέπεια της αυτόματης οργάνωσης που φαίνεται να λαμβάνει χώρα μέσα σε επαρκώς πολύπλοκα συστήματα; Υπάρχει κάποιο φάντασμα μέσα σε αυτή τη μηχανή που αποκαλούμε ον;

Μικροαλλαγές στη μίξη έχει αυτό το κομμάτι [προς το καλύτερο πιστεύω] και αν δω ότι μου αρέσουν θα επεκταθούν και στα προηγούμενα πονήματα σε ένα ακόμη (re)^10mix :p [κάποτε θα βρω έναν ολοκληρωμένο tutorial -για metal- και θα καταλάβω ακριβώς τι κάνω, πέρα από τα tips και τον πειραματισμό...]

Ghost In The Machine 320Kbps

5 σχόλια:

  1. Μου έκανες μεγάλη ζημιά με το groove στο chorus... Θα το 'χω στο μυαλό μου για καιρό...

    Οφείλω να ομολογήσω ότι την πρώτη φορά που το άκουσα δε μου πολυάαρεσε. Μετά από μερικά ακούσματα (με ακουστικά) με εντυπωσίασε... Εντελώς μες στο κλίμα του concept που είπες...

    Ρε σύ, εκείνο στο "στρίγκλισμα" προς το τέλος πώς το κάνεις; Pick slide στις ψιλές χορδές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :)

    Είναι double stop bend ή bend σε δύο χορδές ταυτόχρονα ή πως το λένε, αυτό που κάνουν στα blues licks και ακούγεται σαν τρένο :p Μαζί με flanger.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να σημειώσω "πρρρρρρρρρρρρρ" για τους πρώην φίλους των Faded Line :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μετά από αφόρητες πιέσεις, έχω να δηλώση ότι το κομμάτι είναι υπέροχο και καταπληκτικό :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. :p

    Ώστε έτσι! Να προσέχεις την αλληλογραφία σου :@

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.