Select -> jaded_disillusion

Η νεοελληνική κοινωνία διέπραξε πάρα πολλά ολέθρια σφάλματα τα τελευταία σαράντα χρόνια, ένα από τα μεγαλύτερα κατά την γνώμη μου ήταν και η δημιουργία της σχεδόν καταπιεστικής ανάγκης για Πανεπιστημιακή εκπαίδευση.

Δεν ξέρω τι ισχύει σήμερα, όμως στις μέρες μας, εκτός από τους κακούς μαθητές ή τα παιδιά που είχαν "έτοιμες" οικογενειακές δουλειές, κανένας δεν νοούσε καν το ενδεχόμενο να ακολουθήσει οτιδήποτε άλλο παρά μια "ανώτατη" σχολή, δημόσια ή μη.

Κάπως έτσι γίναμε όλοι "επιστήμονες" χωρίς αντικείμενο, σοβαρή κατάρτιση και επιστημονικό πνεύμα. Ο καθένας να βολοδέρνει σε δουλειές που, στην πλειοψηφία τους, δεν ικανοποιούν και ούτε ταιριάζουν στις ιδιοσυγκρασίες μας...

Εγώ το μόνο που (υποτίθεται) ότι ξέρω είναι να συναρμολογώ web sites, γιατί προγραμματιστής δεν είμαι, ενώ το μόνο που θα ήθελα είναι να συναρμολογώ με κατσαβίδια και κλειδιά κάποια μηχανή, κατά προτίμηση όπλο... :p

Μου φαίνεται και στην "πληροφορική" που πήγα ήταν γιατί μου άρεσε να συναρμολογώ υπολογιστές, γιατί στα υπόλοιπα πεδία είμαι σκράπας...

Και δεν λέει να κερδίσω το Τζόκερ για να ανοίξω το... Πρεπάδικο.

3 σχόλια:

  1. "Αν ήταν καλή η δουλειά θα δούλευαν και οι δεσποτάδες" ατάκα πατέρα

    Ουσιαστικά το πανεπιστήμιο είναι/ήταν το καταφύγιο για τους μη σκράπες που δεν έχουν άλλη διέξοδο για δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σωστός ο Πατέρας...

    Θα διαφωνήσω όμως, γιατί και από το Πανεπιστήμιο σκράπες βγήκαμε... Τα τεχνικά επαγγέλματα τα βλέπαμε τότε (δεν ξέρω τώρα) εντελώς υποτιμητικά... Και έτσι πήραμε άχρηστα πτυχία για να έχουμε να σκουπιζόμαστε... :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος12:51 π.μ.

    Αν ήταν καλή η δουλειά δεν θα σε πλήρωναν να την κάνεις..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.