Fight fire with fire
Ως εδώ και μη παρέκει με το Άρθρο 16 και τη "δημόσια" παιδεία.
Για πια υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης μιλάμε; Της ήδη υποβαθμισμένης, ανεπαρκούς και ετεροχρονισμένης;
Και το αστείο της όλης υπόθεσης είναι πως η κυριότερη αιτία αυτής της υποβάθμισης της "δημόσιας" εκπαίδευσης, εδώ και χρόνια, δεν είναι τόσο η έλλειψη πόρων, όσο δύο άλλοι λόγοι που κανένας δε φαίνεται να τολμάει να θίξει. Αντί να στρουθοκαμηλίζουμε ας τους αναφέρουμε απλά, οι δάσκαλοι/καθηγητές στη μεγάλη πλειοψηφία τους και η νοοτροπία των σπουδαστών όλων των βαθμίδων.
Οι κύριοι κύριοι καθηγητές και δάσκαλοι λοιπόν, που πάντα κρύβονται πίσω από την προσχηματική απαίτηση για αύξηση των δαπανών στην εκπαίδευση, με άλλα λόγια ακόμη μεγαλύτερη αύξηση των αποδοχών τους, που όπως έχουμε πει χιλιάδες φορές για τις ώρες εργασίας τους είναι σκανδαλωδώς μεγάλες, μιλάνε για αόριστες ελλείψεις ξεχνώντας πως το βασικό έλλειμμα είναι έλλειμμα επαγγελματισμού εκ μέρους τους. Η μεγάλη πλειοψηφία αποτελεί δημοσίους υπαλλήλους με τη χείριστη σημασία του όρου. Φυσικά υπάρχουν εξαιρέσεις, αλλά είναι πολύ λίγοι μέσα στους κηφήνες.
Διαμαρτύρονται για την παραπαιδεία, ξεχνάνε να αναφέρουν όμως πόσοι από τους ίδιους δραστηριοποιούνται στο χώρο αυτό! Απομυζούμε το δημόσιο από τη μία, παρέχοντας άθλιες υπηρεσίες και στη συνέχεια οδηγούμε τους σπουδαστές στις αγκάλες του φροντιστηρίου που έχουμε ανοίξει στην άκρη ή ακόμη καλύτερα στα "μαύρα" ιδιαίτερα.
Πια υποβάθμιση κύριοι; Υποβάθμιση από τη δικιά σας τεμπελιά και ανικανότητα ή μήπως από την παραπαιδεία που οι ίδιοι συντηρείτε;
Φυσικά ας μην αφήσουμε έξω και τους σπουδαστές. Από τα χρόνια μας στο σχολείο θυμάμαι πόσο λίγο νοιαζόμασταν για τα μαθήματα εκτός αυτών που θα εξασφάλιζαν είσοδο στις σχολές [πληροφορική ήθελα ο ΜΑΛΑΚΑΣ!] της προτίμησης μας. Οι μαθητές δε νοιάζονται για τα μαθήματα, οι καθηγητές κάνουν διεκπεραιωτικά την ώρα για να πάρουν τα λεφτά του φορολογούμενου πολίτη και μετά μιλάμε όλοι μαζί για υποβάθμιση.
Εσύ μαθητή/φοιτητή θυμήσου την επόμενη φορά που θα παίζεις με το κινητό μέσα στην αίθουσα να βγεις μετά και να φωνάζεις με την ντουντούκα ότι η εκπαίδευση σου είναι υποβαθμισμένη.
Όλη η φασαρία όμως γίνεται για τα πανεπιστημιακά ιδρύματα. Από που να αρχίσει και που να τελειώσει κανείς; Από τους παρόντες απόντες ακριβοπληρωμένους καθηγητές; Από τις δουλειές/έρευνες που κάνουν στην άκρη μέσω των διασυνδέσεων τους σαν "δημόσιοι λειτουργοί" και θησαυρίζουν;
ΒΕΒΑΙΩΣ να κάνουν έρευνα! Μάλιστα να κάνουν έρευνα για εμπορικούς σκοπούς. Όπως άλλωστε κάνουν και τώρα. Ελάτε τώρα, μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας! Όμως φίλε καθηγητή να καταργηθεί η μονιμότητα σου και να κρίνεσαι με βάση το έργο, το επιστημονικό έργο που παράγεις. Όχι να πληρώνεσαι παχυλά και να βγάζεις μαύρα στην άκρη έτσι;
Για τι άλλο να μιλήσω; Για τα μαθήματα γέμισμα των ωρών; Για την ατελή προετοιμασία της ύλης τους; Για την όλη άρπα κόλλα αντίληψη που επικρατεί σε διδάσκοντες και διδασκομένους; Για τα άσκοπα μαθήματα επιλογής; Για την έλλειψη στόχευσης των σχολών;
Η υποβάθμιση δεν οφείλεται στην έλλειψη πόρων. Όχι. Οφείλεται σε ένα σάπιο σύστημα διαφθοράς που συντηρείται εδώ και δεκαετίες ακριβώς γιατί δεν υπάρχει πίεση στους ακαδημαϊκούς κύκλους για σοβαρή δουλειά. Έτσι και μπεις εκεί κοιτάς να κάνεις τα βασικά και να πας διακοπές το καλοκαιράκι.
Η φασαρία γίνεται και αυτό είναι δυστυχώς απολύτως προφανές, για να μην αλλάξει το σάπιο status quo που επικρατεί. Αλλά όπως θα καταλάβει σε λίγο καιρό ο νεαρός με την ντουντούκα, όταν ψάχνει για δουλειά, θα έχει στο χέρι ένα άχρηστο πτυχίο.
Ναι στο νόμο 16. Ναι στην εφαρμογή κανόνων αξιολόγησής στους εκπαιδευτικούς και ακαδημαϊκούς. Ναι στις απολύσεις όσων απομυζούν τα λεφτά των φορολογουμένων. Ναι στο κλείσιμο των σχολών χωρίς αντίκρυσμα, έστω και αν αυτό σημαίνει πως κάποιοι δεν θα βολευτούν στα ιδρύματα φαντάσματα που στήνονται νύχτα στην περιφέρεια,ναι στην ίδρυση ιδιωτικών -κερδοσκοπικών- πανεπιστημίων. Αν υπάρχει σοβαρός ανταγωνισμός μπορεί επιτέλους να ανέβει το επίπεδο της "δωρεάν" [που εννοείται πως στοιχίζει στους φορολογουμένους τεράστια ποσά] παιδείας.
Το δημόσιο σέρνει την Ελλάδα όλο και πιο βαθιά στο βούρκο της μιζέριας και της βόλεψης. Δεν πρόκειται να πάμε μπροστά έτσι. Καιρός να το πάρουμε χαμπάρι ότι με τη νοοτροπία του "ας βολευτώ με ένα μόνιμο μισθό χωρίς να παράγω ΤΙΠΟΤΑ" σε λίγες γενιές η χώρα θα χρεοκοπήσει... Το ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΚΡΑΤΟΣ δεν μπορεί να είναι ο εργοδότης των πάντων...
Και κάτι ακόμη. ΕΛΕΟΣ με το "άσυλο". Το μόνο που προσφέρει είναι άλλοθι στους διάφορους δήθεν αναρχικούς για να τα σπάνε όποτε γουστάρουν. Δεν μπορώ να καταλάβω τι σκοπό εξυπηρετεί. Άλλο ένα από τα αψυχολόγητα κολλήματα της "εκπαιδευτική" κοινότητας και φυσικά των διάφορων αριστερών πολιτικών παρατάξεων.
Σε περίπτωση κατάλυσης της δημοκρατίας το σύνταγμα αυτομάτως ακυρώνεται άρα, όπως άλλωστε έδειξε και η ιστορία, το "άσυλο" δεν θα προσφέρει καμιά ασφάλεια. Όσο για το ότι διασφαλίζει ελεύθερη διακίνηση ιδεών, είδαμε πως οι "δημοκρατικές" αριστερές παρατάξεις φίμωσαν τον συγγραφέα της "Μαύρης Βίβλου του κομουνισμού" στο Παν.Μακ.
Οπότε προς τι ο ντόρος; Αν θέλουμε να τιμήσουμε τη μνήμη του Πολυτεχνείου ας το κάνουμε προσπαθώντας ο καθένας στο μέτρο των δυνάμεων του να κάνει ότι καλύτερο μπορεί για τον εαυτό του και το σύνολο, γιατί αυτά τα θλιβερά επεισόδια μονάχα θα κάνουν τα κόκαλα όσων πέθαναν σ' αυτό να τρίζουν για τον εκφυλισμό των ιδεών τους...
Αυτά και σε όποιον αρέσουν...
Time is like a fuse, short and burning fast...
Για πια υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης μιλάμε; Της ήδη υποβαθμισμένης, ανεπαρκούς και ετεροχρονισμένης;
Και το αστείο της όλης υπόθεσης είναι πως η κυριότερη αιτία αυτής της υποβάθμισης της "δημόσιας" εκπαίδευσης, εδώ και χρόνια, δεν είναι τόσο η έλλειψη πόρων, όσο δύο άλλοι λόγοι που κανένας δε φαίνεται να τολμάει να θίξει. Αντί να στρουθοκαμηλίζουμε ας τους αναφέρουμε απλά, οι δάσκαλοι/καθηγητές στη μεγάλη πλειοψηφία τους και η νοοτροπία των σπουδαστών όλων των βαθμίδων.
Οι κύριοι κύριοι καθηγητές και δάσκαλοι λοιπόν, που πάντα κρύβονται πίσω από την προσχηματική απαίτηση για αύξηση των δαπανών στην εκπαίδευση, με άλλα λόγια ακόμη μεγαλύτερη αύξηση των αποδοχών τους, που όπως έχουμε πει χιλιάδες φορές για τις ώρες εργασίας τους είναι σκανδαλωδώς μεγάλες, μιλάνε για αόριστες ελλείψεις ξεχνώντας πως το βασικό έλλειμμα είναι έλλειμμα επαγγελματισμού εκ μέρους τους. Η μεγάλη πλειοψηφία αποτελεί δημοσίους υπαλλήλους με τη χείριστη σημασία του όρου. Φυσικά υπάρχουν εξαιρέσεις, αλλά είναι πολύ λίγοι μέσα στους κηφήνες.
Διαμαρτύρονται για την παραπαιδεία, ξεχνάνε να αναφέρουν όμως πόσοι από τους ίδιους δραστηριοποιούνται στο χώρο αυτό! Απομυζούμε το δημόσιο από τη μία, παρέχοντας άθλιες υπηρεσίες και στη συνέχεια οδηγούμε τους σπουδαστές στις αγκάλες του φροντιστηρίου που έχουμε ανοίξει στην άκρη ή ακόμη καλύτερα στα "μαύρα" ιδιαίτερα.
Πια υποβάθμιση κύριοι; Υποβάθμιση από τη δικιά σας τεμπελιά και ανικανότητα ή μήπως από την παραπαιδεία που οι ίδιοι συντηρείτε;
Φυσικά ας μην αφήσουμε έξω και τους σπουδαστές. Από τα χρόνια μας στο σχολείο θυμάμαι πόσο λίγο νοιαζόμασταν για τα μαθήματα εκτός αυτών που θα εξασφάλιζαν είσοδο στις σχολές [πληροφορική ήθελα ο ΜΑΛΑΚΑΣ!] της προτίμησης μας. Οι μαθητές δε νοιάζονται για τα μαθήματα, οι καθηγητές κάνουν διεκπεραιωτικά την ώρα για να πάρουν τα λεφτά του φορολογούμενου πολίτη και μετά μιλάμε όλοι μαζί για υποβάθμιση.
Εσύ μαθητή/φοιτητή θυμήσου την επόμενη φορά που θα παίζεις με το κινητό μέσα στην αίθουσα να βγεις μετά και να φωνάζεις με την ντουντούκα ότι η εκπαίδευση σου είναι υποβαθμισμένη.
Όλη η φασαρία όμως γίνεται για τα πανεπιστημιακά ιδρύματα. Από που να αρχίσει και που να τελειώσει κανείς; Από τους παρόντες απόντες ακριβοπληρωμένους καθηγητές; Από τις δουλειές/έρευνες που κάνουν στην άκρη μέσω των διασυνδέσεων τους σαν "δημόσιοι λειτουργοί" και θησαυρίζουν;
ΒΕΒΑΙΩΣ να κάνουν έρευνα! Μάλιστα να κάνουν έρευνα για εμπορικούς σκοπούς. Όπως άλλωστε κάνουν και τώρα. Ελάτε τώρα, μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας! Όμως φίλε καθηγητή να καταργηθεί η μονιμότητα σου και να κρίνεσαι με βάση το έργο, το επιστημονικό έργο που παράγεις. Όχι να πληρώνεσαι παχυλά και να βγάζεις μαύρα στην άκρη έτσι;
Για τι άλλο να μιλήσω; Για τα μαθήματα γέμισμα των ωρών; Για την ατελή προετοιμασία της ύλης τους; Για την όλη άρπα κόλλα αντίληψη που επικρατεί σε διδάσκοντες και διδασκομένους; Για τα άσκοπα μαθήματα επιλογής; Για την έλλειψη στόχευσης των σχολών;
Η υποβάθμιση δεν οφείλεται στην έλλειψη πόρων. Όχι. Οφείλεται σε ένα σάπιο σύστημα διαφθοράς που συντηρείται εδώ και δεκαετίες ακριβώς γιατί δεν υπάρχει πίεση στους ακαδημαϊκούς κύκλους για σοβαρή δουλειά. Έτσι και μπεις εκεί κοιτάς να κάνεις τα βασικά και να πας διακοπές το καλοκαιράκι.
Η φασαρία γίνεται και αυτό είναι δυστυχώς απολύτως προφανές, για να μην αλλάξει το σάπιο status quo που επικρατεί. Αλλά όπως θα καταλάβει σε λίγο καιρό ο νεαρός με την ντουντούκα, όταν ψάχνει για δουλειά, θα έχει στο χέρι ένα άχρηστο πτυχίο.
Ναι στο νόμο 16. Ναι στην εφαρμογή κανόνων αξιολόγησής στους εκπαιδευτικούς και ακαδημαϊκούς. Ναι στις απολύσεις όσων απομυζούν τα λεφτά των φορολογουμένων. Ναι στο κλείσιμο των σχολών χωρίς αντίκρυσμα, έστω και αν αυτό σημαίνει πως κάποιοι δεν θα βολευτούν στα ιδρύματα φαντάσματα που στήνονται νύχτα στην περιφέρεια,ναι στην ίδρυση ιδιωτικών -κερδοσκοπικών- πανεπιστημίων. Αν υπάρχει σοβαρός ανταγωνισμός μπορεί επιτέλους να ανέβει το επίπεδο της "δωρεάν" [που εννοείται πως στοιχίζει στους φορολογουμένους τεράστια ποσά] παιδείας.
Το δημόσιο σέρνει την Ελλάδα όλο και πιο βαθιά στο βούρκο της μιζέριας και της βόλεψης. Δεν πρόκειται να πάμε μπροστά έτσι. Καιρός να το πάρουμε χαμπάρι ότι με τη νοοτροπία του "ας βολευτώ με ένα μόνιμο μισθό χωρίς να παράγω ΤΙΠΟΤΑ" σε λίγες γενιές η χώρα θα χρεοκοπήσει... Το ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΚΡΑΤΟΣ δεν μπορεί να είναι ο εργοδότης των πάντων...
Και κάτι ακόμη. ΕΛΕΟΣ με το "άσυλο". Το μόνο που προσφέρει είναι άλλοθι στους διάφορους δήθεν αναρχικούς για να τα σπάνε όποτε γουστάρουν. Δεν μπορώ να καταλάβω τι σκοπό εξυπηρετεί. Άλλο ένα από τα αψυχολόγητα κολλήματα της "εκπαιδευτική" κοινότητας και φυσικά των διάφορων αριστερών πολιτικών παρατάξεων.
Σε περίπτωση κατάλυσης της δημοκρατίας το σύνταγμα αυτομάτως ακυρώνεται άρα, όπως άλλωστε έδειξε και η ιστορία, το "άσυλο" δεν θα προσφέρει καμιά ασφάλεια. Όσο για το ότι διασφαλίζει ελεύθερη διακίνηση ιδεών, είδαμε πως οι "δημοκρατικές" αριστερές παρατάξεις φίμωσαν τον συγγραφέα της "Μαύρης Βίβλου του κομουνισμού" στο Παν.Μακ.
Οπότε προς τι ο ντόρος; Αν θέλουμε να τιμήσουμε τη μνήμη του Πολυτεχνείου ας το κάνουμε προσπαθώντας ο καθένας στο μέτρο των δυνάμεων του να κάνει ότι καλύτερο μπορεί για τον εαυτό του και το σύνολο, γιατί αυτά τα θλιβερά επεισόδια μονάχα θα κάνουν τα κόκαλα όσων πέθαναν σ' αυτό να τρίζουν για τον εκφυλισμό των ιδεών τους...
Αυτά και σε όποιον αρέσουν...
Time is like a fuse, short and burning fast...
Δεν υπάρχουν σχόλια: