Βέροια - Η επιστροφή

Πώς περνάει κάποιος μια αργία; Μπορεί να κάνει τα κλασσικά, όπως ταβέρνες, κτλ κτλ. Μπορεί όμως να δοκιμάσει να πάει και καμιά, μάχιμη, εκδρομή. Να έχεις να θυμάσαι και κάτι ρε παιδί μου, όταν τα χρόνια έχουν γίνει μια θολή εικόνα. Γιατί μερικές στιγμές μόνο θα θυμάσαι και ένα ακόμη τσιμπούσι σε μια ταβέρνα δύσκολα θα είναι μια από αυτές...

Anyway, κινήσαμε με Tauro και Seventh για τον κλασικό χώρο χαλαρού σκαρφαλώματος στη Βέροια, ένα μέρος που ανακάλυψε ο Tauros κάτω από ύποπτες και άκρως σκιώδεις συνθήκες :p

Ήταν πολύ χαλαρωτικά και ωραία. Τίποτα καλύτερο από το να δοκιμάζεις και λιγάκι τις φυσικές αντοχές σου. Και ναι ναι, τους ανάγκασα σε μια χαλαρωτική πορεία στο τέλος! :o Η δημοκρατία φταίει!

Ωραίο αυτό το τριήμερο, είδαμε WASP, δούλεψα το νέο κομματάκι που ετοιμάζω, πήγαμε και μια εκδρομούλα. Χαλαρώσαμε ψυχικά. Άντε από αύριο πάλι... Καλή εβδομάδα...

9 σχόλια:

  1. Χαλαρωτικό δεν ήταν γιατί σε μερικές φάσεις παραλίγο να φάμε τα μούτρα μας! Ωραίο πάντως ήταν και με το παραπάνω.

    ΥΓ Φόρεσα μετά από το στρατό ξανά την παραλλαγή μου και ένα δάκρυ κυλισε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε χαλαρωτικό ήταν, αφού κινδύνευες μόνο να φας τα μούτρα σου και να μην σκοτωθείς κανονικά :p

    Καλά που δεν μας τσίμπησε καμιά στρατονομία να μας χώσουν να μαζεύουμε τα της παρέλασης δε λες; :p

    Θα λέγαμε ότι είμαστε μετανάστες - εργάτες για τη γέφυρα του Ρίο [άσχετο! :p]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αρε τυχεράκιδες. Εγώ δυστυχως πέρασα όλο το τριήμερο μέσα κλεισμένος χωρίς να δω κανένα. Οι κολλητοί μου την έκαναν ο καθένας για τον τόπο του και έτσι τριγυρνούσα όλη μέρα μέσα στο σπίτι σα λιοντάρι στο κλουβί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ downιασμένο σε βλέπω nemo και δε λέει για την ηλικία σου. Που να γίνει σαν εμάς. Καλή βδομάδα να χουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. βασικά την τελευταία περίοδο μου έτυχαν διάφορα, και δεν εννοω τπτ σε σχεση με το πανεπιστήμιο, απλά προσωπικά είμαι λίγο στα πατώματα.Προσπαθώ να επανέλθω στις παλιες καλες μέρες, απλά όταν προσπαθεις πάντα να κάνεις τους άλλους να αισθάνονται καλά φθάνεις σε ένα σημείο που διαπιστώνεις ότι δεν έχεις τπτ να δώσεις στον εαυτό σου, και κανένας δε νοιάζεται να σε βοηθήσει να ανέβεις,.. Τέσπα, στο κάτω κάτω εγώ υποτίθεται ότι ειμαι ο αισιόδοξος της παρέας οπότε πρέπει να επανέλθω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρε τρελέ μου θυμίζεις τόσο πολύ τον εαυτό μου σε μερικές φάσεις που ανησυχώ, για σένα! :) Κοίτα μη γίνεις μπάρμπα- Radikal! Έλα να παίρνεις τα πάνω σου! Έλα λέμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. don't worry, όλα καλά!!!!Απλά φάση είναι και θα περάσει..Όταν πιάσεις πάτω ,μόνο προς τα πάνω μπορείς να πάς λένε, οπότε από εδώ και πέρα είμαι πεπισμένος ότι όλα θα πάνε καλύτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος6:16 μ.μ.

    Tι να πω και καραπουτανάρες, που πέρασα το 3ημερό μου σε ένα στρατόπεδο μέσα στην Κομοτηνή, με 57 ψωλαράδες γύρο μου... Τί ζωάρα μου κάνετε εκεί πέρα έξω... Αχ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το "Αχ!!!!" να φανταστώ οφείλεται στους ψωλαράδες :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.