Μπρος γκρεμός...

Με την ΕΙΣΠΡΑΞΗ της επιστροφής [πρωτάκουστο!] του εκκαθαριστικού λογαριασμού του ΟΤΕ ξεμπέρδεψα μια και καλή από τον «Οργανισμό που μας ενώνει» κάτω από την ομπρελά των παράνομων πρακτικών, των συνδικα-ληστών του, των τεράστιων ποσών που πληρώσαμε για «πρόωρες συνταξιοδοτήσεις» και τα όμορφα που ακούμε για πλήρη δημοσιοποίηση του από τον πλήρως αποχαυνωμένο [η πτώση ήταν σοβαρότερη του αναμενόμενου] Γιωργάκη.

Διάολε, αν ήταν στο χέρι του, τότε για γρήγορο internet θα είχαμε ενωμένα δέκα ISDN μόντεμ! :@ Όμως και η Tellas δεν με έχει αφήσει ιδιαίτερα ικανοποιημένο, προς το παρόν. Ακολουθεί η επιστολή που τους έστειλα...

Απαράδεκτες διακοπές της υπηρεσίας Tellas Zisto

Θα επιθυμούσα να με ενημερώσετε για τους λόγους των καθιερωμένων και καθημερινών πλέον, δυστυχώς, διακοπών πρόσβασης που παρατηρούνται στην υπηρεσία Tellas Zisto και κυμαίνονται από τουλάχιστον μία ώρα (καθημερινά) έως ΠΕΝΤΕ ώρες την Κυριακή 11 Μαίου 2008.

Αντιλαμβάνομαι, μερικώς, τις τεχνικές δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίζει μια διαρκώς αναπτυσσόμενη σε όγκο χρηστών υπηρεσία και θα ήμουν διατεθειμένος να ανεχτώ κάποιες περιορισμένης χρονικής έκτασης (μερικά λεπτά) και μη τακτικές διακοπές.

Είμαι βέβαιος ότι νομικά καλύπτεστε και δεν διατείνεστε ότι παρέχετε μια υπηρεσία 100% εγγυημένης πρόσβασης 24/7. Παρόλα αυτά θα ήταν ηθικά σωστό και συνεπές απέναντι στους πελάτες σας, που και αυτοί είναι συνεπείς στις υποχρεώσεις τους (πληρωμή λογαριασμού), να τους ενημερώσετε για τον λόγο αυτών των ΤΑΚΤΙΚΩΝ διακοπών.

Γιατί αν καθημερινά 15.00-17.00 ή για κάποιο άλλο δίωρο [σήμερα 12/05/08 η υπηρεσία ήταν μη προσβάσιμη από τις 17.00 – 24.00!] δεν έχω πρόσβαση στην υπηρεσία που πληρώνω, ΑΠΑΙΤΩ το λιγότερο κάποια εξήγηση και απολογία.

Οι διακοπές έχουν αρχίσει να θυμίζουν επικίνδυνα τακτικές ΔΕΗ και δεν γνωρίζω τον λόγο. Μήπως πρέπει να βγει και κάποιο πρόγραμμα; Ώστε να κανονίζουμε να είμαστε στον υπολογιστή για να χρησιμοποιήσουμε την υπηρεσία σε ώρες που αυτή είναι διαθέσιμη…

Δε γνωρίζω αν το φαινόμενο είναι γενικό ή αν παρατηρείται σε ορισμένες περιοχές. Τείνει όμως να γίνει από απλά ενοχλητικό άκρως απαράδεκτο.

Με τιμή


ΥΓ. Στις 19/5 κάποιος από την Tellas επικοινώνησε μαζί μου για να ρωτήσει ποιο ακριβώς ήταν το πρόβλημα. Αν και πλέον δεν αντιμετωπίζω διακοπές και όλα φαίνεται να εξομαλύνθηκαν, θεωρώ πολύ θετική την προσωπική επικοινωνία. Ας ελπίσουμε ότι ήταν απλά προβλήματα την εφηβείας ;)

3 σχόλια:

  1. Τι πολιτισμένη επιστολή. Ρε ξέχεσ τους. Πάντως αν και η δική μου ιστορία με τη HOL άρχισε πολύ στραβά, μέχρι στιγμής δεν έχω ιδιαίτερα παράπονα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :@

    Είμαι πολιτισμενούλης :p

    Κάτσε είναι 15.08, σε 3..2..1... θα μου κοπεί η σύνδεση μέχρι αύριο πάλι! :p

    Έτσι είναι άμα σε αγοράζουν Σεΐχηδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΥΓ. Σαν ρολόι. Με το που το έγραψα κόπηκε για ένα χαλαρωτικό δίωρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.