Υ*πουστ*ήριξη

Πάνε δυο μέρες τώρα που γκρεμοτσακίστηκε η σύνδεση της Tellas. Ο Σεΐχης έριξε πολλά λεφτά στις, ομολογουμένως κακόγουστες, διαφημίσεις με τον Τέλη [το μυρμήγκι ήταν πολύ καλύτερο] και ξέχασε να βελτιώσει τις υπηρεσίες υποστήριξης.

Εντάξει, πέρασε μια μέρα, θα ρθει σκέφτηκα, αλλά βλέποντας πάλι το πρωί το πρόβλημα να επιμένει πήρα στο 13800. Βγήκε ο παλίκαρος στη γραμμή και του λέω "είμαι συγχρονισμένος, είναι συνδεδεμένος στο δίκτυο σας, internet δεν έχω, τουτέστιν δεν μου στέλνει τίποτα ο web server σας". Η απάντηση εντυπωσιακή. "Α εμείς σας βλέπουμε στο σύστημα. Κάτι πειράξατε. Κάντε εγκατάσταση ξανά ή βάλτε το σαν USB"...

Νααααααι... Αν πείραζα κάτι πως θα έμπαινα στο σύστημα Αϊνστάιν μου και ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΣΑΝ USB;

Άμα και το απόγευμα δεν έχει στρώσει θα τα ακούσουν...

Μέχρι τότε, αγαπητές εταιρείες, όλοι οι χρήστες δεν είναι ηλίθιοι και δεν αρκούνται σε υποστήριξη του στυλ "βγάλτο και ξαναβάλτο, κάτι αλλάξατε" κτλ. Έχε χάρη που βιαζόμουν...

$$$ Update $$$
Ακολούθησα πιστά τις χρήσιμες οδηγίες της υποστήριξης... όχι ψέματα :@ είχα έμπνευση και δοκίμασα να κατεβάσω το επίπεδο του Zone Alarm από High σε Medium και μπήκα! Δε θυμάμαι αν είχα βάλει αυτή τη ρύθμιση και σίγουρα δεν αναβαθμίστηκε το Zone. Ίσως κάποιο από τα update της Microsoft έκανε καμιά εξυπνάδα; Κανένας άλλος διαπίστωσε ανάλογη συμπεριφορά;

$$$ Update 666$$$
Και ναι. Τελικά δεν είμαι ΤΟΣΟ άχρηστος ;)
Βγήκε το update.

1 σχόλιο:

  1. Δε λες που το ψιλιάστηκες γιατί αλλιώς εσύ θα έπαιρνες ακόμα το 13800 και γω το 13844 :@

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.