Ημέρα #11.688


Ημέρα #11.688, συνεχίζω να επιβιώνω...

Ημέρα #11.688, μετράω τους κόκκους της άμμου που έχουν γλιστρήσει μέσα από τα δάκτυλα μου...

Ημέρα #11.688, νιώθω ακόμη το φορτίο βαρύ, πιο βαρύ όσο οι μέρες περνάνε και φεύγουν...

Ημέρα #11.688, οι άνθρωποι σέβονται μόνο ότι φοβούνται...

Ημέρα #11.688, οι άνθρωποι δίνουν αξία μόνο σε ότι φοβούνται ότι θα χάσουν...

Ημέρα #11.688, οι άνθρωποι εκλαμβάνουν την ευγένεια ως αδυναμία, την καλοσύνη ως δεδομένη...

Ημέρα #11.688, οι άνθρωποι ειρωνεύονται και χλευάζουν πρώτου προσπαθήσουν να κατανοήσουν...

Ημέρα #11.688, ακόμη δεν καταλαβαίνω τους ανθρώπους...

Ημέρα #11.688, δεν έχει άλλα νούμερα στο μέτρο της αποτυχίας...

Ημέρα #11.688, αναρωτιέμαι πόσες στάχτες ακόμη πρέπει να σκορπίσω...

Ημέρα #11.688, η θυσία μου στον βωμό της επιβίωσης, πρέπει να σκοτώσω άλλο ένα κομμάτι μου...

Ημέρα #11.688, ο τελευταίος επιζών είναι αυτός που έχει αποποιηθεί την ανθρωπιά του...

Ημέρα #11.688, έχω λίγα ακόμη κομμάτια μου να σκοτώσω...

Ημέρα #11.688, συνεχίζω να επιβιώνω...

Ημέρα #11.688, αυτή τη φορά δεν θα πω τίποτα, ούτε μια γαμημένη λέξη...

2 σχόλια:

  1. "We want information, information, information.
    Who are you?"
    The new number two.
    Who is number one?
    You are number six.
    I am NOT a number, I am a FREE MAN!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος4:57 μ.μ.

    File, toses imires zois kai oute ena atixima me to carabinerTrek. Auto einai thauma. Ante xronia polla kai panta canyoning me polli nero + panta orivasia (tin nixta) + panta mitika (anevasma to vradi)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.