Τετάρτη, 17 Απριλίου 2013

Οδός τάδε τόσο

Πολύ προτού το δυτικό μάρκετινγκ ανακαλύψει την τεράστια αγορά του να πουλάς μπιχλιμπίδια για να "προσωποποιήσεις" ένα αντικείμενο, το λεγόμενο customization, ο νεοέλληνας ήταν και πάλι δεκαετίες μπροστά.

Βλέπετε ο νεοέλληνας δεν περιοριζόταν σε μικροπράματα. Ο νεοέλληνας έκανε customization ολόκληρο το τετράγωνο που κατοικούσε. Αυτή η ενοχλητική ταμπέλα με το όνομα της οδού και ειδικά ο αριθμός στην εξώπορτα απλά του χαλούσε την αισθητική. Τόσα λεφτά κόστισε το μάρμαρο που έστρωσε, σιγά μην αφήσει αυτό το πράμα επάνω.

Αποτέλεσμα αυτής της προσωποποίησης των προσόψεων οικοδομών και καταστημάτων είναι ότι απλά δεν έχεις ιδέα σε ποιον δρόμο και σε ποιον αριθμό είσαι.

Είσαι σε μια διασταύρωση και θες να δεις που έφτασες; Ατύχησες. Πέρασες άραγε τον αριθμό της οδού που έψαχνες; Ουπς δεν πειράζει. Περπάτα λίγο παραπάνω.

Εκτός από αυτή την προχωρημένη προσωπική πινελιά μερικοί μπαίνουν στον κόπο να βάζουν και λάθος τους αριθμούς των οδών στο google maps. Εντάξει μωρέ, αστόχησες στο μπαλονάκι κατά περίπου μισό χιλιόμετρο... δεν έγινε και τίποτα! Ποιος περπατάει την σήμερον ημέρα...

Η προσωποποίηση των δημόσιων χώρων είναι ένα προϊόν που κάλλιστα μπορεί να εξάγει η Ελλάδα. Μάλιστα ο Κουβέλης μπορεί να φέρει και επενδύσεις για αυτό τον σκοπό. Που να διδάξουμε στους ξένους για το τι κάνουμε με αυτούς τους ενοχλητικούς στο μάτι κάδους σκουπιδιών... χοχοχο... γατάκια...

3 σxόλια:

Anton είπε...

Πάλι χάθηκες...

Nick είπε...

Δε χάθηκα! Άργησα μόνο λίγο... :p

Wise_One είπε...

Δε λες πάλι καλά που έχουν μείνει μερικές πινακίδες στις γωνίες των τετραγώνων :Ρ

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More