Διαφημίσεις ορθής χρήσης

Οι διαφημιστές είναι καλοί χειριστές της ψυχολογίας της μάζας και άριστοι μελετητές του Γκέμπελς. Μπορεί το "προπαγάνδα" να ακούγεται βαρύ, όμως η δουλειά τους είναι να σε πείσουν ότι έχεις μια ανάγκη που πρέπει να ικανοποιήσεις αγοράζοντας το όποιο προϊόν προωθούν.

Τελευταία η τάση των διαφημίσεων στην Ελλάδα, από τις τέσσερις, πέντε εταιρείες που έχουν να πληρώσουν δηλαδή, είναι να σου τραβούν το ενδιαφέρον στοχεύοντας στην νοσταλγία ή στην ανθρωπιά σου και μετά να σου δίνουν τη χαριστική βολή αποκαλύπτοντας την εντελώς άσχετη βλακεία που προωθούν.

Σε μια διαφήμιση ακούμε για δυο ανθρώπους που γνωρίζονται από παιδιά, ζουν ολόκληρη τη ζωή μαζί για να ρωτήσει η γιαγιά πια τον παππού σύζυγο "με αγαπάς ακόμη;"... Και εκεί που φαντάζεσαι ότι θα σου πουν για κάποια ανίατη ασθένεια... Vodafone for ever...

Σου αρέσει να κάνεις extreme sports, να ζεις έξω από τα συνηθισμένα στη φύση;... Κάποια οργάνωση μήπως; Όχι. Comote απεριόριστο, όπου το απεριόριστο είναι 1500 λεπτά ομιλίας...

Θυμάσαι όταν ήσουν παιδί και όλη η ημέρα ήταν μια ατέλειωτη περιπέτεια, όπου ζούσες ελεύθερος με τη φαντασία σου; Ναι... Τραπεζικό δάνειο από την Πειραιώς με ελεύθερο επιτόκιο.

Εντάξει κύριοι διαφημιστές, ούτε ο ίδιος ο Γκέμπελς δεν θα διαστρέβλωνε την παιδική αθωότητα για να πουλήσει δάνεια...

ΥΓ. Και τα "ψιλά γράμματα" που κάποιος τα διαβάζει πολύ γρήγορα είναι επίσης πολύ διασκεδαστικά...

3 σχόλια:

Από το Blogger.