Μουντιάλ 2014

Δεν είμαι φανατικός ποδοσφαιρόφιλος και γενικά δεν τα πάω πολύ καλά με τις αθλητικές μεταδόσεις. Έχω μια τάση να με παίρνει ο ύπνος.

Κάποιοι ίσως θυμούνται το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα μπάσκετ που κερδίσαμε το 2005 και εγώ ήμουν στο δεύτερο όνειρο στην πολυθρόνα -- με την ευκαιρία να τους ευχαριστήσω που μου άφησαν τα λεφτά στο πορτοφόλι. :@

Παρόλα αυτά μου αρέσουν οι διεθνείς διοργανώσεις και τις παρακολουθώ όσο μπορώ. Ειδικά μουντιάλ δεν έχω χάσει ούτε ένα από τότε που με θυμάμαι. Μάλιστα είδα και το φρικτό της Ν.Αφρικής.

Επειδή δεν είμαι εξοικειωμένος με τους παίκτες και τις τακτικές κάθε ομάδας, για εμένα το να επιλέξω πια χώρα θα υποστηρίξω είναι απλό. Κοιτάω τι έκανε στην ιστορική της διαδρομή και στρέφω το μίσος μου στους αποικιοκράτες, καταστροφείς πολιτισμών, προσκυνητές των Ναζί, δειλούς, ανύπαρκτους, προστάτες της τραπεζοκρατίας. Και μετά κλαίω γιατί χάνουν αυτοί που στηρίζω. ΟΛΟΙ.

100% αποτυχία. 100% αποκλεισμός όσων υποστήριξα. :@

Με εξαίρεση φυσικά Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία και Αγγλία που μισούσα. Γιατί; Ένα μάτσο Ισπανών τυχοδιωκτών κατέστρεψαν τον πολιτισμό των Ίνκας. Οι Ιταλοί είναι οι εφευρέτες τους φασισμού και μας επιτέθηκαν απρόκλητα (και πήραν τα αρχίδια μας). Οι Άγγλοι είναι οι μόνιμα θορυβώδεις ενοχλητικοί μέθυσοι της Δύσης που όταν έρθει η ώρα για έργα και όχι για λόγια τρέχουν κλαίγοντας στους συμμάχους τους. Και ήταν αποικιοκράτες. Και δημιούργησαν το μοντέρνο τραπεζικό σύστημα.

Το φετινό όμως μουντιάλ δεν χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια για να το παρακολουθήσει κανείς μιας και προσφέρει απλόχερα δυνατές στιγμές, δράμα, αγωνία και συναρπαστικούς αγώνες. Προσωπικά είναι το καλύτερο που θυμάμαι!

Οι περισσότερες ομάδες το παλεύουν μέχρι το 90+ λεπτό χωρίς να παραδίδουν τα όπλα, μάλιστα πολλά γκολ έχουν μπει στα τελευταία λεπτά των αγώνων, ενώ οι τερματοφύλακες είναι σε πολλές περιπτώσεις οι μεγάλοι πρωταγωνιστές. Ειδικά οι Οτσόα του Μεξικό, Νάδας της Κόστα Ρίκα και ο επικός Χάουαρντ των ΗΠΑ. Απλά έπιαναν τα πάντα.

Με τέσσερα παιχνίδια να απομένουν αυτό το μουντιάλ είναι σίγουρο ότι θα μας αφήσει ευχάριστες αναμνήσεις. Και ελπίζω να μην το πάρει η Βραζιλία*.

*επομένως παίξτε ότι έχετε και δεν έχετε στην Βραζιλία, σίγουρα θα το πάρει. :@



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.