...and we 're back


Μετά από μήνες σιωπής, περισυλλογής και γενικότερης δημιουργικής κόπωσης (λόγω αποτυχίας) δεν άντεξα μακριά από το γράψιμο. Για κακή σας τύχη,

Θα είμαι απόλυτα ειλικρινής, υπήρξαν μέρες που ένιωθα τόσο συγχυσμένος από την περιρρέουσα βλακεία, την τρομερή ρηχότητα της σκέψης των γύρω μου, το εμετικό lifestyle που ακολουθούν σαν πρόβατα χρόνο με τον χρόνο, τον φασισμό της πολιτικής ορθότητας όπου κάθε μη mainstream, ροζ, επιφανειακή, ημιμαθής, ζαχαρένια σκέψη είναι φασισμός, ρατσισμός, αμερικανιά, δεξιό παραλήρημα, αντικοινωνικότητα, μισανθρωπισμός και γενικά όλες οι ετικέτες που προσκολλούνται στην κοινή λογική όταν αυτή σκάει τις φούσκες της οικειοθελούς νάρκωσης και αποβλάκωσης των hipsters, που ήμουν αποφασισμένος όχι απλά να μην ξαναγράψω αλλά να διαγράψω εντελώς αυτό το blog.

Όχι ότι είχε ή θα έχει ποτέ αναγνωσιμότητα αλλά γιατί πραγματικά πίστευα ότι οι σκέψεις μου δεν έχουν τον παραμικρό λόγο να είναι σε κοινή θέα, μόνο και μόνο για να γίνονται αντικείμενο χαρακτηρισμού, σχολιασμού και γελοιοποίησης.  

Από την άλλη όμως απλά δεν αντέχω να μην εκφράσω κάπως την αγανάκτηση μου απέναντι στο πολικά ορθό και την βλακεία, απέναντι στην αρλούμπα που παρουσιάζεται σαν γνώση, άποψη, αλήθεια και επικροτείται. Όχι.

Το Blaze αναγομώθηκε και ανεφλέγη.

ΥΓ1. Νέα θεματολογία προστέθηκε. Guns Blazing, Blaze Fit και Anti- Lifestyle
ΥΓ2. Ξεκινάμε δυνατά για 0 views :@ 
ΥΓ3. Έψαξα για κάποια σχεδιαστική ανανέωση αλλά τα μοντέρνα δωρεάν template έχουν σπαστικούς περιορισμούς... ίδωμεν. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.